1 Maand Zuid-Afrika - Reisverslag uit Port Elizabeth, Zuid-Afrika van Philip Roosegaarde Bisschop - WaarBenJij.nu 1 Maand Zuid-Afrika - Reisverslag uit Port Elizabeth, Zuid-Afrika van Philip Roosegaarde Bisschop - WaarBenJij.nu

1 Maand Zuid-Afrika

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Philip

18 Februari 2008 | Zuid-Afrika, Port Elizabeth


Ik heb mijn eerst maand stage in Zuid-Afrika er alweer bijna opzitten.


Om een idee te krijgen van de activiteiten waar ik mij bezig houd tijdens mijn stage heb ik het volgende stukje geschreven.

Ik heb al een plan geschreven voor de Iron4kidz charity. Ik heb getracht een marketing concept te schrijven waardoor er meer sponsors kunnen worden aangetrokken, zodat er ook meer geld vrijkomt voor de charity. Ook ben ik ook al goed op weg met mijn strategisch marketing plan. De komende week ga ik proberen een marketing plan te schrijven waardoor Ironkidz meer structuur kan gaan krijgen.
Ik ben dus niet uit mijn neus aan het peuteren. Ik moet eerlijk bekkennen dat ik behoorlijk op ga in het bedrijf. Vooral met de jongens die verantwoordelijk zijn voor de institute heb ik een goede band gekregen.

Ik heb een aantal foto’s geplaatst van de organisatie. Ik heb tot nu toe alleen foto’s gemaakt van de beneden verdieping. De beneden verdieping is een winkel en boven zit het het bedrijf. Ik werk vanuit mijn bureau boven met 6 andere collega’s. Beneden in de winkel zijn zo’n 5 mensen werkzaam.

De afgelopen weken zijn er een aantal leuke feestjes geweest. In het bijzonder de strand feestjes zijn erg leuk.

Het afgelopen weekend ben ik naar Plettenburgh bay geweest. Dat ligt op zo’n 230 km rijden van Port Elizabeth. Ik had afgesproken met Oom Gijs en Peggy dat ik hun hier zou ontmoeten.
Op zaterdag ben ik samen met Willemijn naar een Olifanten sanctuary geweest. Samen met Mpani, een zeventienjarige olifant, die vanuit Kruger National Park hier naar toe was gebracht heb ik een stukje gelopen.

Zaterdag avond heb ik gegeten bij de Beacon Island resort. Onder het genot van goed glaasje witte wijn en een stukje vis genoot ik van het goede gezelschap. Ik heb met Oom Gijs afgesproken eind April bij hun langs te gaan in Kokstad.

Gister heb ik ook nog in Plettenburgh Bay gesurft. Het surfen gaat steeds beter. Het lukt steeds vaker om wat goede golfen te pakken.

  • 18 Februari 2008 - 15:57

    Thijs Van Der Toom:

    Philip, klinkt gaaf man waar je mee bezig bent! Zuid Afrika klinkt als een land waar werken en ontspannen bijzonder goed samen gaan. Prachtige foto's weer! Succes en chill ze daar!

  • 18 Februari 2008 - 22:11

    R1:

    leuke foto's chopperd! vast genieten met al die mooie natuur daar! succes met het vinden van sponsoren en het berijden van de golven in je vrije tijd! niet te veel trainen he ;P

    groeten en een dikke kus, skapstraat 27

  • 19 Februari 2008 - 19:08

    Charlotte:

    Hey!ziet er goed uit die foto's!erg mooi.
    welke auto rij je de little white one of de grote zwarte:)Goed druk bezig hoor ik wel!succes,
    x

  • 19 Februari 2008 - 22:10

    Dre:

    He Philip,

    Mooi om te zien hoe je het daar hebt in het verre zuiden. Ook zeer goed om te zien, dat je elke dag lekker loopt te kikkeren om je marketing verslag te maken.

    Hier in NL gaat alles z'n gangetje. Ik kikker ook elke dag om de Ambipuraanse marketing soepeltjes te laten verlopen. Of het écht soepel wordt is ten tweede. Mijn eigen soepelheid daarentegen. Nee hoor Philip, zonder een trainer zoals jij, kan ik me niet vertonen op de maandagavond in het Heerenplein. Soepelheid blijft in de initialen van je hemd plus de gelantheid laat op de avond.

    Geniet ervan en ik kijk uit naar het eerste gezamenlijke biertje.

    Vafi

  • 06 Maart 2008 - 09:20

    Maaike:

    He Philip,
    uiteraard kan ik mij dat nog herinneren! Leuk je site te zien. Jammer, die dagen dat jij in Pretoria zit, zit ik in Kaapstad en omgeving. Maar ik ben zeker nog een keer van plan een keer af te reizen naar PE/Jeffreys bay, dus dan laat ik het zeker weten. Ben hier ook als een malle aan het rennen en zwemmen en gister een fiets op de kop getikt, dus misschien kan ik zelfs een triatlonnetje meepikken...Wanneer is de triatlon die jij organiseert? Veel succes en plezier daar in het nog meer zuiden
    groetjes maaike

  • 12 Maart 2008 - 16:06

    Jilles:

    Hey Philip, dat ziet er cool man waar je allemaal mee bezig bent! stage en nog veel ontspanning ook!

    hier in nederland bijna weer de competitie weer van start dus weer aan t trainen. met padel gaat t goed, ga opleiding tot padelleraar volgen in Spanje over 2 weken

    Geniet ervan in Zuid-Afrika jongen!

    gr jilles

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Afrika, Port Elizabeth

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

15 Mei 2008

Road trip met mijn volkswagen city golf

17 April 2008

De Iron Man

01 April 2008

Pasen & ontspannen weekend Port Elizabeth

18 Februari 2008

1 Maand Zuid-Afrika

31 Januari 2008

stage
Philip

Actief sinds 23 Juli 2012
Verslag gelezen: 195
Totaal aantal bezoekers 25268

Voorgaande reizen:

18 Oktober 2010 - 01 December 2010

A world trip in 6 weeks

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: